
مساء السكر
يمكن قديمة بس عجبكم التنسيق؟
هالتدوينة اليوم كانت عن طريق برنامج الأوفيس 2007
أنبسطت والله وأنا بنسق الخط وألونه عن طريق الوورد...
والخطوات سهلة مثل اللي في الصورة
بعدها تختاري نوع المدونة واحنا هنا blogger
وتكتبي اليوزر والباسورد المستخدم للمدونة
وكده ترتاحي من حوسة التنسيق في لوحة تحكم المدونة العقيمة
الصور كانت من مدونة الأخ سامي منصور
محبتي
ا
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق