الأربعاء، 25 يونيو 2008

أول تدوينة 2007



مساء السكر






يمكن قديمة بس عجبكم التنسيق؟


هالتدوينة اليوم كانت عن طريق برنامج الأوفيس 2007


أنبسطت والله وأنا بنسق الخط وألونه عن طريق الوورد...


والخطوات سهلة مثل اللي في الصورة



بعدها تختاري نوع المدونة واحنا هنا blogger


وتكتبي اليوزر والباسورد المستخدم للمدونة




وكده ترتاحي من حوسة التنسيق في لوحة تحكم المدونة العقيمة


الصور كانت من مدونة الأخ سامي منصور




محبتي


ا

ليست هناك تعليقات: